تحقیقات بازار

انجام تحقیقات بازار (Market Research)

تحقیقات بازار یا Market Research به فرایند جمع‌آوری، تجزیه‌ و تحلیل داده‌ها و اطلاعات در خصوص بازار، مشتریان بالقوه، محصولات و خدمات و تاثیر آنها در بازار گفته می‌شود. در واقع تحقیقات بازار با بررسی رفتار بازار و مشتریان تلاش می‌کند تا درک درست و عمیقی از نیازها، اندازه و سهم بازار را در اختیار کسب‌وکارها قرار دهد. 

مارکت ریسرچ یک دید کلی از صنعتی که در آن فعالیت می‌کنید به شما می‌دهد و کمک می‌کند تا با شناخت رقبا و خواسته‌های مشتری، محصول و خدمتی را ارائه دهید که نسبت به سایر کسب و کارهای مشابه از کیفیت و ویژگی‌های بهتری برخوردار باشد. این کار سبب وفاداری مشتریان قدیمی، جذب مشتریان جدید و در نهایت درآمدزایی بیشتر می‌شود.

اهم عناوین گزارش تحقیقات بازار خانه نوآوری عبارتند از:

Market Research
discount

** کارمزد خدمات تحقیقات بازار حدود 3000 دلار است و متناسب با نیاز مشتری و گزارش درخواستی تغییر می نماید.**