جستجو کردن

صفحه اصلی

حضور در نمایشگاهها و رویدادهای تجاری روسیه

حضور در نمایشگاه های تجاری روسیه

روسیه هر ساله میزبان افراد زیادی از سراسر دنیا برای شرکت در رویدادهای نمایشگاهی مختلف خود است. این کشور با برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی مختلف فرصت‌های دیده شدن و به اشتراک‌گذاری کالاها و خدمات را برای شرکتها و بنگاههای تجاری و شهروندان خود ایجاد می‌کند.

روسیه به عنوان پهناورترین کشور جهان به‌ لحاظ مساحت شناخته می‌شود. بدیهی است که در شهرهای زیادی از آن نمایشگاه‌های بین‌المللی برنامه‌ریزی و تشکیل می‌شوند. با این حال بیشترین نمایشگاه‌ها و رویدادها در شهرهای مسکو، سن پترزبورگ، نیژنی نووگورود و یکاترینبورگ برگزار می شود.

البته مسکو به‌عنوان پایتخت سیاسی و اقتصادی و تجاری روسیه بیشترین نمایشگاه‌ها را در دو مرکز نمایشگاهی اکسپوسنتر (expocentr) و کروکوس سنتر (Crocus expo) برگزار می‌کند.

چرا باید در نمایشگاه های روسیه شرکت کنیم؟

 نمایشگاه‌های بین‌المللی عمدتا با اهداف مبادلات تجاری، فرهنگی و توسعه صنعت برگزار می‌شوند. روسیه نیز در برگزاری نمایشگاه‌های خود همین اهداف را دنبال می‌کند. اگر شما نیز به دنبال کسب تجربه و مهم‌تر از آن پیدا کردن بازار مناسب کالا و خدمات خود هستید، بهتر است در این نمایشگاه‌ها شرکت کنید.
اگر یک تاجر، تولیدکننده یا سرمایه‌گذار هستید، شرکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی فرصت مناسبی برای شما خواهد بود. چه بخواهید محصولات و خدمات خود را صادر کنید و چه بخواهید در صنعتی سرمایه‌گذاری کنید، بهتر است ابتدا با آن‌ها آشنا شوید.
 
نمایشگاه‌های بین‌المللی روسیه به شما این فرصت را می‌دهند تا از نزدیک با تاجران روس، تولیدکنندگان و شرکت‌های تجاری کشورهای دیگر آشنا شوید. از این طریق می‌توانید بازار هدف خود را بهتر بشناسید و حتی با آن‌ها ارتباط بگیرید.
 
از طرف دیگر با شرکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی روسیه رقبای واقعی و احتمالی خود را می‌شناسید. خواهید فهمید چه تمایزی باید ایجاد کنید تا بتوانید در بازار رقابت محصولات مختلف برنده شوید.
مزایای شرکت در نمایشگاه های روسیه چیست؟

با شرکت در نمایشگاه‌های روسیه با بازار بزرگ تجاری و بین‌المللی این کشور آشنا می‌شوید. علاوه بر این شرکت در نمایشگاه‌ها و رویدادهای بین‌المللی مزایایی به شرح زیر دارد:

  • گسترش ارتباطات در زمینه های تخصصی و عمومی.

  • شناسایی بازار هدف و تحلیل و ارزیابی بازار

  • شناسایی رقبا و فعالان بازار هدف یا شرکتهایی که آمادگی حضوردر بازار را دارند.

  • ایجاد ارتباطات با شرکتهای رقیب و حتی بازرگاناهن و توزیع کنندگان

  • آشنایی با فناوری روز دنیا در زمینه فعالیت شرکت و میزان رسوخ آنها در بازار هدف

  • می‌توانید خودتان به عنوان شرکت‌کننده در این نمایشگاه‌ها حضور پیدا کنید. از این طریق می‌توانید با برنامه‌ریزی، تحقیق و بررسی، طراحی غرفه و برقراری ارتباط، مسیر تجارت خود را بسازید.

خدمات نمایشگاهی خانه نوآوری و فناوری ایران در روسیه

خانه نوآوری و فناوری ایران در روسیه با تجربه چندساله در برگزاری نمایشگاههای تخصصی و اعزام هیات خدمات زیر را به اشخاص حقیقی و حقوقی برای حضور در نمایشگاههای تخصصی روسیه ارائه می نماید:
  • خدمات ویزا و تهیه بلیط رفت و برگشت
  • خدمات ترنسفر درون روسیه
  • خدمات اقامت و رزرو هتل و محل اقامت
  • برگزاری تورهای نمایشگاهی و بازدیدهای تخصصی از مراکز مرتبط
  • رزرو غرفه و غرفه سازی در نمایشگاهها
  • تهیه مارکت ریسرچ و مطالعه بازار قبل از هر نمایشگاه برای شرکتهای متقاضی
  • تهیه فهرست شرکت کنندگان نمایشگاه تخصصی مربوطه
  • مذاکره با شرکتهای مورد نظر شرکتها برای بازاریابی محصولات و عقد قراردادهای همکاری
  • مترجم تخصصی در روزهای برگزاری نمایشگاه
 
 
 

شرکت های دانش بنیان و فناور برای بهره مندی از خدمات نمایشگاهی خانه نوآوری در روسیه، می توانند نسبت به ارسال درخواست از طریق منوی درخواست خدمات اقدام نمایند.